Dots b {color:#000000;} i {color:#000000;} u {color:#000000;}
Hey du...

so morgen kommt der osterhase!! *freu* nur i hab i-no ka ahnung was i kriag. bin gspannt... jo also i hab, oder dua no imma, oster-gschenke einpacken.. und so bled i bin, kum i ganz zum schluss drauf das i vergessen hab die preiszettln owi duan.. also alles no amal auspackn.. Boah, ostern is echt anstrengend.. was gibts sonst neues.. hmm... mir fallt grad nix ein. aba falls ma was einfallt schreib i no amal.. so, jetzt geh i weita gschenke einpackn, was i eh erst seit ca über 1 stund mach, und austria top 40 hörn!!
Baba, und schöne ostern!!
Kuss und Schluss
Ps: vielleicht schreib i morgn no was!!
6.4.07 19:08
 


bisher 0 Kommentar(e)     TrackBack-URL

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)



 Smileys einfügen
Über...



Layout
Gratis bloggen bei
myblog.de